Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

26 τόνοι ευθύνης

φωτογραφίες Εύα Τσαγκαράκη
28/6
λιγότερος ιδρώτας
επιπλέοντας 
ο καθένας και ο βράχος του
μπόμπες

μουσική "Summer" Lovin Spoonfull, War, Pink Floyd, Residents, Ten Years After

με Αθηνά, Ομάρ, Χριστίνα, Χριστίνα, Γεωργία Κατερίνα


12/6
Kαβάλα τα κύματα
μισό μάθημα 
συζήτηση για το πέταγμα αετού παρα πέντε, surf  kite
μισό μάθημα
διατηρώντας ισορροπία στο πάτωμα - ιστιοσανίδα μου
η φορά μου, ο αέρας μου
η αγκαλιά μου - χερούλι wind surf
είμαι ο αέρας σου είσαι ο αέρας μου
ο αέρας κάνει κύκλους ή το αντίθετο
νηνεμία

μουσική Beach Boys i get around
με Αθηνά, Μαρία, Βασίλη, Μαρίνα, Ελισάβετ, Σοφία



7/6
ο κύκλος
πάρε τ' όνομά μου, το βάρος μου, εμένα
κυλώντας στο πάτωμα, στο σώμα σου, στον χώρο, μέσα σε αγκαλιά 


μουσική της Ανω και Κάτω Αιγύπτου
με Αθηνά, Αλέξανδρο, Μαρία, Ομάρ


4/6
the edge of tomorrow
ξανά και ξανά, όλα είναι διαφορετικά
η επανάληψη σαν ευκαιρία εμβάθυνσης


μουσική This Is Not The End by Fieldwork
με Αθηνά, Εύα, Γίτσα, Χριστίνα, Βασίλη


21/5
για την Yana και τον Dimar
μάθημα στα Αγγλικά με Ρωσικη προφορά


μουσική Red Elvis Cosmonaut Petrov
με Yana, Dimar, Αθηνά, Χριστίνα, Μαρίνα, Βασίλη, Γίτσα, Σοφία

14/5
το κεφάλι στην λεκάνη
εγκόλπωση
 Calexico
με Μαρία, Χριστίνα, Μαρίνα, Βασίλη

11/5
'' Οσες φορες δεν ετρεξες να με σωσεις'' '' Οσες φορες δεν σου πα σαγαπω''
πως κάνεις επανάληψη στο contact
πως κυνηγάς, πως αφήνεις το βάρος σου,


Μανώλης Αναγνωστάκης

με Φανή, Χριστίνα, Ναπολέοντα, Μαρία, Αλεξάνδρα, Χριστίνα, Μαρία, Μαρίνα, Μαρίνα, Ομάρ, Μαρία


7/5
μους λεμόνι και ταχίνι, πορείες στο σώμα
αιωρήσεις


Captain Beefheart  Her eyes are a blue million  miles  

3/5
οι αδελφοί Μαρξ και το contact
isolations

30/4
η πλάτη με την Αθηνά

24/4
η λεκάνη σου/του
σαν δύο αυτιά ελέφαντα ή σαν μια πεταλούδα ή σαν τρύπια νερόμπαλα ή σαν μάσκα του ζορό
αιωρείται
μακραίνει/ανοίγει κυρίως όταν δέχεται βάρος


16/4
Μάθημα Πάσχα
Είσοδος στον χώρο/σώμα, ραίνοντας το σώμα του άλλου, πάνω σε ταπεινή πλάτη
Μυστικός δείπνος στο σώμα του άλλου
στα πόδια, συνέχεια
το φιλί του Ιούδα, πως εξαπατάμε
Σταύρωση, παίρνοντας και κουβαλόντας τον σταυρό
Ανήλθα εις ουρανούς
Το φώς της ανάστασης

με Αθηνά, Γίτσα, Μαρίνα, Μαρία, ΚωνσταντίναΟμάρ, Βασίλη


5/4
'' Το ενδιάμεσο '' Η σταγόνα που ταξιδεύει από τον Ουρανό στη Γη
Αθηνά
Doors Riders on the storm
με Αθηνά, ΧριστίναΟμάρ, Χριστίνα

2/4
Η ελάχιστη αγκαλιά

με Αθηνά, Μαρίνα, Δήμητρα, Ομάρ, Άννα, Αντώνη,  Κώστα χωρίς Γίτσα

30/3
Μπάλες, Αϊκίντο, Λέξεις. οτιδήποτε για να κινηθούμε με στόχο, να καταλάβουμε που πάέι ο άλλος και να διατηρήσουμε την αυτονομία μας

με Αθηνά, Νάντια, Γίτσα, Ομάρ, Πάνο,  Χριστίνα, Πάνο, Μαρίνα, Γεωργία, Μαρία, Χριστίνα από TIME,  


22/3
ένα έκτακτο εισαγωγικό μάθημα
αλευρώνω όλες τις επιφάνειες του σώματός μου
ανεβοκατεβαίνω σε όλη την κινοσφαίρα μου
ο τοίχος-πάτωμα, ο γύρω χώρος-τοίχος, το σώμα του άλλου τοίχος


μουσική: Guy Klucevsek
  
με Εύα, Γίτσα, Αντώνη, Ομάρ, Δήμητρα, Χριστίνα, Πάνο, Γεωργία, Σπύρο, Νικόλα από Φινλανδία, Μαρία, Μαριέτα, Χριστίνα από TIME,  



5/11
η μουσική είναι χώρος
ο χορός είναι απόφαση να επιβάλεις ισότιμα την ιστορία σου στον διάλογο με την μουσική
ένας σκηνοθέτης μπορεί να χορέψει
μουσική: Residents ,  Βαμβακάρης

με  Μαρίνα, Δήμητρα, Θένια, Αγάπη, Γίτσα, Χριστίνα, Βασίλη, Χάρη, Χάρη


30/11
σκηνοθέτης τοπίων, με ανθρώπινα σώματα στο κάδρο
αρνητικός χώρος
όταν στηρίζομαι σε σένα μπορούμε να δείρουμε όλο τον κόσμο
μουσική: Animals, We got to get out of this place

με  Μαρίνα, Ιωσήφ, Δήμητρα, Άννα, Χριστίνα, Μάνο, Μαρία, Σπύρο, Χάρη

27/11
Κουαρτέτο,
μας περιμένουν και στις δυό όχθες του ποταμιού
μουσική: Χάρης Μαγκωνάκης
με  Μαρίνα, Βασίλη, Χάρη και Ηλέκτρα

23/11
κουταλάκι motorhead σπρώχνω-πιάνω bob dylan κύμα David Burne Brian Eno δεν σ' αφήνω να σηκώσεις ούτε κεφάλι johnny Cash ποιος είναι από πάνω Leonard Cohen πλαστικός άνθρωπος Β 52'ς στηρίζομαι στο κεφάλι σου στηρίζομαι παντού led zeppelin σε σηκώνω όρθιος
ε καμιά φορά απλά χορεύουμε με μουσική που αγαπάμε

με  Θένια, Μαρίνα, Γίτσα, Ιωσήφ, Ναπολέων, Δήμητρα, Ιωάννα, Χάρη


20/11
συνέχεια, τι είναι φροντίδα; πως φροντίζεις κάποιον όταν αυτός ταυτόχρονα φροντίζει τον εαυτό του;
εμποδίζοντας το άλλο σώμα-νερό, το βοηθάς στην σπειροειδή κίνηση του
χαμηλές πτήσεις με σπειροειδή κίνηση
μουσική: Mi and l'Au και ένα τραγούδι της Rita Pavone

με  Θένια,  Σταυριάννα, Μαρία, Χάρυ, Μαρίνα, Γίτσα, Σοφία, Χάρη

16/11
Το μάθημα έγινε στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
https://www.facebook.com/events/623062494402033/?source=1
τα μάτια του ασφαλίτη του contact
μολότωφ αγάπης
με ορμή και βαρύτητα θα πάρουμε τα Χειμερινά ανάκτορα
εμπιστέψου μαζί στον πόνο
μουσική: David Bowie  Rebel rebel

χωρίς 183 που είχαν δηλώσει ότι θα έρθουν ήμασταν αρκετοί


14/11
rolling point της πατούσας
Πως φροντίζεις τον άλλο;
μουσική: Auri μουσική από΄την Λεττονία
με ανθρώπους που αντέχουν στην βροχή


9/11
αντίθετα με ότι εγώ ο ίδιος έχω πει πολλές φορές, το Contact Improvisation είναι για παραστάσεις και μπορεί να έχει πολιτική δύναμη και μπορεί να μπαίνει μέσα στην καρδιά του θηρίου και να ουρλιάζει τρομάζοντας το
http://www.flickr.com/photos/106763642@N04/sets/72157637569809504/
μουσική: "Money" διασκευή για μπουζούκι Χρήστος, μαντολίνο Σταύρος, γκάιντα Γιώργος, τρομπέτα Αντώνης, κρουστά Γιάννης, 

με  Θένια, Ναπολέοντα, Ανθή, Αγάπη, Σταυριάννα, Ιωάννα και


10/11
Το ευαίσθητο χάος, jam στην ημέρα Δωρεά
https://www.facebook.com/events/212584682247796/?ref_dashboard_filter=calendar

6/11
αγκάλιασέ με
με την λεκάνη σου

μουσική: Μάρκος  

με  Ανθή, Αγάπη, Ιωάννα, Μαρίνα, Δήμητρα,  Ελένη, Μαρύλια, Γίτσα, Βασίλη, Ηλέκτρα και άλλοι δύο αλλά


2/11
Λεκάνη θεέ μου, στήριξε με
στις δύσκολες ώρες που πρέπει να στηρίξω

Τip για κρυφούς αναγνώστες δασκάλους, όταν τα άκρα είναι πάντα στην γη και η λεκάνη στον αέρα περιέργως ο μαθητής καταλαβαίνει καλύτερα την επαφή στην λεκάνη και βάζει περισσότερη δύναμη 

μουσική:  Λώρι Άντερσον 

με  Ανθή, Αγάπη, Σταυριάννα, Ιωσήφ, Ιωάννα, Μαρίνα, Κατερίνα,  Άννα, Ελένη, Γίτσα, Ναπολέοντα, Κωνσταντίνο, Μαράνια, Εύα

30/10
Φρόντισε με
με κλειστά μάτια
μουσική:  Atom Heart Mother

με  Ιωάννα, Μαρίνα, Γίτσα, Θένια,  Ανθή,  Μαρύλια,  Κατερίνα,  Άννα,  Βασίλη,  Δήμητρα,  Μαρία,  Ελένη, Σταυριάννα 

26/10
οι ισομετρικές ασκήσεις σαν αγκυροβόλημα,  και αυτό σαν σημείο κατανόησης και αλλαγής,
10 διαφορετικές αρχές, 10 διαφορετικοί ορισμοί του χορού μας,
χορός μετά από τρέξιμο,
υποστηρίζοντας τις αρχές του άλλου,
δεν χορεύω αν δεν με αγαπάνε, δεν με αγαπάνε αν δεν ενδιαφέρονται, δεν ενδιαφέρονται αν δεν ονοματίζουν
μουσική:  Calexico 

με  Ιωάννα, Μαρίνα,  Ναπολέοντα, Χάρη,  την Αγάπη, την Γίτσα 


24/10
10 διαφορετικές αρχές, 20, 30, 47
μέχρι να ξεχάσεις ότι θες να υπάρχεις μόνο στην ευθεία του ματιού του θεατή,
τι είναι διαφορετικός χορός; τι καθορίζει έναν χορό;
Ας σοβαρευτούμε, ο δομημένος αυτοσχεδιασμός ως διαδικασία ανάληψης ευθύνης (ευχαριστώ Δήμο Δημητριάδη)

με Κ, Μ, Δ όλους όσους εμπιστεύονται,  οι υπόλοιποι ας κάνουν socialising νομίζοντας ότι κάνουν πολιτική


19/10
ο πολιτισμός μας άρχισε όταν το παιχνίδι αντικατέστησε την ιεροτελεστία  (Άγκαμπεν μέσω Δημήτρη Κοσμίδη εν μέσω ροκ ν ρολ)
μουσική:  Tom Waits, Hell broke Luce - Raised Right Men


με Θένια,  Ανθή,  Ιωάννα, Μαρύλια,  Μαρίνα,  Κατερίνα,  Άννα, Ναπολέοντα, Δήμητρα, Μαρία,  Μαρίνα, Χάρη,  την κοπέλα που μοιάζει στην Νατάσα, πάλι κάποια που ξεχνάω, με την Γίτσα που με στεναχώρησε πολύ, χωρίς την Εύα για πρώτη φορά σε πέντε χρόνια


17/10
Όταν χορεύω δεν πονάω
Αυθεντική κίνηση, σωματική επαφή και η πιό παλιά σας μνήμη πόνου


13/10
Τι είναι Jam; κατάληξη της ημέρας Δωρεά
https://www.facebook.com/events/403708016425130/?ref_dashboard_filter=calendar

10/10
Πως θα συνδυάσουμε την ειλικρίνεια, την καθαρή αφηγηματικότητα αλλά και ενδοστρέφεια της Αυθεντικής κίνησης με την απόλαυση του να φτάνεις στα σωματικά όρια;
μουσική:  Ramin Djawadi & Tom Morello, Pacific Rim

με την Βασιλική, την Ανθή, την φίλη της που είναι καλή χορεύτρια, την Ελίνα, Πωλίνα, Εύα, Θένια, Μαρία,  Μαρίνα, την Νατάσα, Λουσία, Γίτσα, την κόρη της γειτόνισσας μου και πάλι κάποια που ξεχνάω

5/10
Λαχταρώ

με την Ανθή, την Ιωάννα, Εύα, Ναπολέοντα, Ιωσήφ, Κωνσταντίνο, Θένια, Μαρία,  Μαρίνα, Χάρη, Γίτσα, Χριστιάννα, Μαρίλια και κάποια που ξεχνάω

28/9
Επιπλέοντας στον αέρα
ανάσκελα
μουσική:  16  Horsepower

με την Εύα, Ναπολέοντα, Ιωσήφ, Κωνσταντίνο, Θένια, Μαρία, Λουσία, Κατερίνα, Μαρίνα, Ιωάννα, Ανθή, Χάρη, Γεωργία, Μαράνια, Γίτσα, Χριστιάννα, Μαρίλια, την Γίτσα και κάποια που ξεχνάω

26/9
Ο φόβος.
Αντιμετωπίζοντάς τον την ίδια στιγμή με την Γίτσα και άλλες μαθήτριες που έμειναν στην πορεία.  Τρέχοντας καταπάνω στο άλλο σώμα, αποφεύγοντας, συνδυάζοντας en dehors με Aikido, χτυπώντας, μη χάνοντας επαφή, οδηγώντας με κλειστά μάτια, παίρνοντας αποφάσεις
μουσική: "I can hear her fighting with her self" Jonathan Richman

με την Εύα, Βασιλική, Ιωσήφ, Λουσία, Κατερίνα, Μαρίνα, Ιωάννα, Ανθή

22/9
Τρέχουμε/αλλάζουμε κατευθύνσεις/κυλάμε σαν νερό
όλοι κάνουμε τις ίδιες κινήσεις αλλά ζούμε διαφορετικές ιστορίες
μουσική: Einstein on the beach Philip Glass

Εύα, Βασιλική και η φίλη της, Ναπολέων και η χορεύτρια σε λάθος σχολή, Ιωσήφ, Γίτσα, Λουσία, Λιάνα, Κατερίνα και η

18/9
Πήγαμε στην πορεία και μετά ήρθαμε για μάθημα
οι καθημερινές κινήσεις όταν γίνονται σε όλη την κινο-σφαίρα μας και σε επαφή με το άλλο σώμα μας τροφοδοτούν με άλλα νοήματα
μουσική: φολκ από την Μολδαβία
10 τόνοι μείον την Γίτσα 

14/9 Πρώτο μάθημα της χρονιάς

Το νερό,
όσο και βαρύ να είναι, δεν το ρίχνουμε, το αφήνουμε να χυθεί
26 άτομα

το νερό σαν την υγρασία διαχέεται προς όλες τις κατευθύνσεις
26 άτομα εκ των οποίων τα περισσότερα δεν είχαν ξανακάνει contact

το νερό  είναι στους διαδρόμους/διαδρομές του σώματός μας
26 ανοιχτά χαμόγελα και χαμογελαστά σώματα

το νερό το κουβαλάμε καθισμένοι, καθισμένοι το ακολουθούμε από όλες τις αρθρώσεις μας
26 γυναίκες και άντρες με φαρδιές λεκάνες

μαζεύουμε το νερό στις γούβες του ιερού οστού μας και τις κοίτες των καπουλιών μας
πηδώντας πάνω στον άλλο, μεταφέροντας τον σαν να είναι από νερό
26 που ήπιαν νερό

και μετά σκεφτόμουν ότι είναι μεγάλη ευθύνη, 26 χαμόγελα επέλεξαν να χύνονται προς όλες τις κατευθύνσεις, ακούγοντας το σώμα και ελαχιστοποιώντας τις συνειδητές αποφάσεις , μεγενθύνοντας τον χρόνο, αφήνοντας και σηκώνοντας τόνους βαρύτητας, λέγοντας ένα μόνο "σ' ευχαριστώ που σηκώνεις το βάρος μου"
είναι βαριά ευθύνη να οδηγήσω αυτούς τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν αυτά που ελπίσαν όταν επέλεξαν
πρέπει να σταματήσω να γράφω και να κάτσω να δουλέψω

μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου


ce

ΜΟΝΟ

ΜΟΝΟ
                                            (όλα όσα χρειάζονται για την επανάσταση)


Κωνσταντίνος Μίχος - Αντώνης Σταυρινός

ΜΟΝΟ ένα σώμα
ΜΟΝΟ ένας μουσικός
ΜΟΝΟ αυτή η στιγμή
ΜΟΝΟ ο συγκεκριμένος χώρος

φωτογραφίa Εύα Τσαγκαράκη  
Αυτή η παράσταση δεν γίνεται σε ιστορικά φορτισμένο χώρο όπως τα Προσφυγικά ("Πρώτη Κατοικία" 2003), ο χώρος κράτησης των Γερμανικών δυνάμεων κατοχής ("Ανάκριση" 2004), το νοσοκομείο Σωτηρία ("Χωρίς Στίγμα" 2005), το Πολεμικό μουσείο ("Χάρτα" 2008), δεν συμμετέχουν παιδιά προσφύγων ("Μάχες του Μαραθώνα" 2006), άνθρωποι με αναπηρία ("Εξολοθρευτής 7" 2004), χορευτές από το εξωτερικό (Sara Rudner, Wendy Perron, Ray Chung, Benno Voorham, Riccardo Morrison) και κανένας από τους 106 χορευτές που συμμετείχαν σε παραστάσεις του από το 1989 όταν πρωτοξεκίνησε.
Σε αυτή την παράσταση ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΟΣ θα είναι ΜΟΝΟ με τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΑΥΡΙΝΟ στη τρομπετα και το πιανο,

Οι δυο τους συναντήθηκαν πρώτη φορά στα jam και συμφώνησαν ότι ήθελαν να κάνουν μια παράσταση οι δύο τους μόνο, καθώς μοιράζονταν τις διαφωνίες τους για την πολιτική, τις αμφιβολίες τους για τις αυτοσχεδιαστικές παραστάσεις χορευτών και μουσικών και την αγάπη τους για την πυγμαχία.

Στο Ίδρυμα Κακογιάννη, η οδός Πειραιώς, από τα μακριά τείχη του Πελοποννησιακού πόλεμου ως τα τείχη της νυκτερινών κέντρων, γίνεται το θέμα γύρω από το οποίο θα ελιχθούν δραματουργικά.
Διαβρώνοντας τους ήχους της περιοχής και βυθιζόμενοι στις σωματικές μνήμες της πρώην βιομηχανικής και νυν βαριάς βιομηχανίας διασκέδασης, με την υλικότητα της μουσικής και τη μουσικότητα του σώματος να ανταλλάσσουν θέσεις, κρατούν μια κριτική πορεία - σχόλιο στην έννοια της διασκέδασης υψηλής και λαϊκής τέχνης, την οδό Πειραιώς και το ίδιο το θέατρο του Ιδρύματος Κακογιάννη.

22 Ιουνίου 9 μμ
Θέατρο Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη, Πειραιώς 206
Τιμές εισιτηρίων: 8 € κανονικό, 5€ φοιτητικό, ανέργων
δίπλα τους η Αθηνά Κυρούση στη διεύθυνση παραγωγής, χειρισμό φώτων